Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

City-shopping: Antwerp








God I love shopping especially when it's sale. 2 years ago I went for a 6 months intership to Antwerp. I loved living there. It's such a beautiful city. In Antwerp there is one long shoppingstreet called the Meir with lots of big stores. Also a lot of stores we don't have in the Netherlands. Shopping is even better there when it's the Solden (Sale ). The Solden is only 1 month in the winter period and the summer period. It's a strict rule for the Solden.

I have shopped a lot of great stuff for an awesome price. My favourite stores in Antwerp are: Forever 21, Urban Outfitters, Zara ( big store ), River Island, COS and the vintage stores. I love to make a lot of different outfits with 1 key item. Here are some outfits of last week.

OMG ik hou van shoppen vooral wanneer het sale is. 2 jaar geleden heb ik een stage gevolgd van 6 maanden in Antwerpen. Ik vond het wonen en leven geweldig daar. Het is zo'n mooie stad. In Antwerpen is er één hele lange straat genaamd de Meir met ontzettend veel grote winkels. Ook veel winkels die we in Nederland niet hebben. Shoppen is zelfs nog beter wanneer het Sale is ( Solden ). De Solden is maar 1 maand in de winter periode en in de zomer periode 1 maand. Het is een strikte regel voor de Solden.

Ik heb veel geweldige items geshopt voor super prijzen. Mijn favoriete winkels in Antwerpen zijn: Forever 21, Urban Outfitters, Zara ( grote winkel ), River Island, COS, en de velen vintage winkels. Ik hou ervan om veel verschilldende outfits te maken met 1 key item. Hier een paar outfits van deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten