Pagina's

vrijdag 10 januari 2014

Number 1#



Hello everyone,

2 days ago i started my blog High On Those Heels. A fashionblog about fashion, lifestyle, styling and trends. Here is my first blogpost!!

My name is Vera van Wijnen, a fashionista. I'm 20 years ( almost 21 ) old Dutch girl and i'm currently working at a shoe store. Last year I graduated as a assistent designer. I hope to start a new fashion styling study in September. After graduation i hope to start as a fashionstylist. I have a big passion for fashion and dancing. My passion for fashion has always been there. As a little girl i loved to do dress-up with my friends and family. I get my inspriration from other people, especially from people on the streets. Because everyone has his own individual style. In my spare time I like to design and make clothes myself. Every Monday I follow sewing lessons
My passion for dancing started when i was 5 years old. My style is modern / jazz, but I'm also currently working on an urban dance routine. I hope to learn more styles in the following years, because you can't learn enough!! Well this was the first post, on to the second!


Hallo allemaal,

2 dagen geleden ben ik begonnen met mijn blog High On Those Heels. Een modeblog over mode, lifestyle, styling en trends. Dus hier mijn eerste blogbericht!!

Mijn naam Vera van Wijnen, een fashionista. Ik ben 20 jaar ( bijna 21 ) oud meisje uit Nederland en ik ben momenteel werkzaam in een schoenenwinkel. Vorig jaar ben ik afgestudeerd als assistent designer. Ik hoop in September te starten aan mijn nieuwe modestyling studie. Na deze studie wil ik graag aan de slag gaan als modestyliste. Ik heb een grote passie voor mode en dansen. Mijn passie voor mode is er altijd al geweest. Als klein meisje vond ik het altijd geweldig om verkleedpartijtjes te doen met mijn vriendinnen en familie. Ik krijg mijn inspiratie van andere mensen, vooral van mensen op straat. Omdat iedereen zijn eigen stijl individuele stijl heeft. In mijn vrije tijd ontwerp en maak ik graag kleding. Elke maandag volg ik naailessen.
Mijn passie voor dansen begon al toen ik 5 jaar oud was. Mijn stijl is modern/jazz, maar ik ben nu ook bezig met een urban dansstuk. Ik hoop komende jaren meer verschillende dansstijlen te leren, want je kunt nooit te veel leren!! Nou dit was de eerste post, op naar de tweede!!

1 opmerking: