Pagina's

vrijdag 14 maart 2014

Outfit | Ripped It

Wow, It was such an lovely weather this week! With the warm sunshine I shot a few pictures with a fun new outfit. A few weeks ago I posted a inspiration post about the boyfriend jeans. I always wanted one and now I have found the perfect boyfriend jeans at the Mango. I have combined my it with a simple sweater with text. To make the outfit complete I wore one of my favourite pair of heels and my new hat. What do you think :)?

Wauw, Wat is het toch een heerlijk weer geweest ! Met dat warme zonnetje heb ik een paar foto's kunnen schieten met een leuk nieuw outfitje. Een paar weken terug had ik een inspiratie post geschreven over de boyfriend jeans. Wilde er al heel lang één en heb nu de perfecte gevonden bij de Mango. Ik heb hem gecombineerd met een simpele trui met tekst. Om mijn outfit af te maken heb ik één van mijn favouriete paar hakken aan gedaan en mijn nieuwe hoed. Wat vinden jullie ervan :)?

3 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit! Hou hier echt van <3

    Er staat een leuke giveaway online waarbij je schoenen naar keuze kunt winnen :). Zou leuk zijn als je meedoet!
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel wendy :)!
      Ik zag het inderdaad al voorbij komen doe zeker mee!
      Xx

      Verwijderen
  2. Superleuke outfit, vind je hoedje ook erg tof <3

    Liefs
    xoxo
    Shalane
    www.thefashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen