Pagina's

zondag 18 mei 2014

Outfit Recap | April

Hi sweet readers,
Weekend went by so fast. I had to work all day Yesterday so I couldn't enjoy this lovely weather. But I had something to look forward to that day. That afternoon my boyfriend surprised me with a lovely diner at a nice restaurant. It was romantic hihi. Today I have to rehears for a play called Kees was here. It's about a boy who wants to be a girl. I have to dance like a dragqueen! But for now, let's end this weekend with a recap from some of my outfits: April Recap! Which one is your favorite? 😊

Hallo lieve lezers,
Het weekend is zo snel gegaan. Ik moest gisteren de hele dag werken dus ik kon niet genieten van het heerlijke weer. Maar gelukkig had ik iets om naar uit te kijken die dag. Die avond verraste mijn vriend mij met een lekker diner bij een heerlijk restaurant. Het was heel romantische hihi. Vandaag moest ik repeteren voor een toneelstuk genaamd Kees was hier. Het gaat over een jongen die liever een meisje zou willen zijn. Ik moet dansen als een dragqueen! Maar voor nu, laten we dit weekend eindigen met een recap van mijn outfits: Recap April! Welke is jouw favoriet? 😊

1 opmerking: