Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Outift | Lazy afternoon



Hi everyone,
I really enjoyed last weekend. Saturday I went with my collegues on a girls night out. We eated at a nice italian restaurant and after we went go-karten, I got second whoehoeeee! Sunday was my first free Sunday in a long time so I enjoyed it to the fullest. We did nothing that day, loved it haha! So for this day off I chose a simple comfortable outfit.



I bought this white sweater that I'm wearing at the Only. I've combined it with a faux leather short which I scored at the Zara Sale. Under that I'm wearing my black cut out boots, black hat and clutch.
What do you think of this lazy afternoon outfit? And what do you like to wear on your day off?
You can also follow me on Instagram and Bloglovin

Sweater - Only
Shorts and Clutch - Zara
Shoes and Hat - H&M divided


Hallo allemaal,
Wat heb ik toch genoten van afgelopen weekend! Zaterdag hadden we een teamuitje met mijn collega's. We zijn uiteten geweest en zijn gaan karten, ik was tweede whoehoeeee! Zondag had ik eindelijk weer een vrije zondag en daar heb ik optimaal van genoten. We hebben lekker niks gedaan haha! Ik koos dan ook voor een simpele outfit die comfortabel zat.
De witte trui die ik draag komt van de Only. Ik heb gecombineerd met een faux leren short die ik gescoord heb bij de Zara Sale. Daaronder draag ik zwarte cut out boots met een zwarte hoed en clutch.
Wat vinden jullie van deze lazy afternoon outfit? En wat zou jij dragen of je dagje vrij?
Je kunt me ook volgen op Instagram en Bloglovin










Geen opmerkingen:

Een reactie posten