Pagina's

zaterdag 28 juni 2014

Shoplog | New items

Hi sweet readers, 

It has been a while since I posted a new shoplog. I love to shop and I do buy almost every week something new or more haha. Last week the Zara Sale started so in my lunchbreak I went for a quick shopping moment. I bought three amazing items for only 56 euro. I also went by the H&M for a cute shirt.





Hope you like it! 

Hi lieve lezers, 

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een nieuwe shoplog heb gepost. Ik hou van shoppen en ja ik koop bijna elke week iets of meer haha. Vorige week startte de sale bij de Zara dus ik ben in mijn luchpauze daar gaan speed shoppen. Ik kocht 3 toffe items voor maar 56 euro. Ik ben ook nog even langs de H&M geweest voor een leuke top. 
Hope you like it!


H&M Divided - 9.95


Zara - 19.99


Zara - 16.99

Zara - 19.99




Geen opmerkingen:

Een reactie posten