Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Keep on Smiling


                                                  
Sweater - Primark, Skirt - Men at Work
Shoes - Invito

Hi everyone, 
Busy day today ( as always ). I have to style 3 models for a shoot. The main colour for the shoot is yellow. Such a happy and pretty colour to shoot. 



In this new outfit I'm also wearing the colour yellow. I've combined it with a grey split skirt. I love the floral shoes, there from Invito.

What do you think of this new look? Love to hear :)
You can also follow me on Instagram and Bloglovin

Hi allemaal, 
Drukke dag vandaag ( zo als altijd ). Ik moet drie modellen styling voor een shoot. De hoofdkleur van de shoot is geel. Zo'n mooie en vrolijke kleur om mee te shooten.

In deze nieuwe outift draag ik ook geel. Ik heb het gecombineerd met een grijze split rok. Mijn nieuwe bloemenschoenen komen van de Invito.

Wat vinden jullie van deze nieuwe look? Hoor het graag :)
Je kunt me ook volgen op Instagram en Bloglovin














Geen opmerkingen:

Een reactie posten