Pagina's

donderdag 24 juli 2014

Styling | Yellow shoot


Hi sweet readers,
Gosh the weather is beautifull here in Holland! To bad that I've to work allmost every day.... I've to work for a month till my 3 weeks holiday starts. My boyfriend and I booked a 16 days trip to Yucatan, Mexico! I'm so excited for this amazing trip. But for now let's start with this new item on the blog: Styling

A friend of my is a photographer. She is really talented and had to shoot on location for a school assignment.  Her theme was Yellow. She asked me for the styling of the models. It was a fun day with a amazing team!
What do you guys think of the end result? 

Hi lieve lezers,
Jeetje wat is het lekker weer hier in Holland! Jammer dat ik wel bijna elke dag moet werken. Ik moet nog een maandje werken tot mijn 3 weekse vakantie begint. Mijn vriend en ik hebben een 16 daagse vakantie geboekt naar Yucatan, Mexico! Ik heb er zo'n zin in. Maar eerst deze nieuwe blog post met een nieuw item: Styling.
Een vriendin van mij is een fotografe. Ze is erg getalenteerd en moest voor school een shoot doen op locatie. Het thema van de shoot was Geel. Ze vroeg aan mij of ik de styling wilde doen voor de shoot. Het was een leuke dag met een top team. Ik ben dan ook erg blij met het resultaat. Wat vinden jullie ervan?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten