Pagina's

vrijdag 15 augustus 2014

Outfit 14 | 14 days, 14 ways


Hi everyone,
Wow these 14 days went by so fast. I really liked this challenge so you will see a new one with my fall and winter wardrobe! I really liked al the nice comments and likes. I wanted to end this challenge with a nice and banning outfit. So here is my last outfit of the 14 days challenge, outfit 14!

I'm wearing a black text crop top with a black fitted maxi skirt which I bought at the Asos. I always liked this basic skirt because it's easy to combine. Under that I'm wearing my because I had to work all day.
Wel, what did you guys think of this challenge and outfit 14? Love to hear!

You can also follow me on Instagram,

Bloglovin and Facebook!

Hi allemaal, 
Wow, deze 14 dagen zijn zo snel voorbij gegaan. Ik vond de challenge ontzettend leuk om te doen dus jullie zullen het zeker nog een keertje terug zien met mijn herfst en winter garderobe! Ik vond het ook heel leuk om al die leuke opmerkingen en likes te zien. Ik wilde deze challenge graag eindigen met een leuke outfit. Dus hier mijn laatste outfit van mijn 14 days challenge!  

Ik draag een zwarte tekst crop top met een zwart nauwsluitende maxi rok die ik heb gekocht bij de Asos. Ik heb deze rok altijd al leuk gevonden omdat hij goed te combineren is. Daaronder draag in mijn omdat ik heel dag moest werken vandaar de platte schoentjes.
Wel, wat vonden jullie van mijn 14 days challenge en outfit 14?

Ik kunt me ook volgen op Instagram,

Bloglovin and Facebook!








| Crop top - H&M | Skirt - Asos | Shoes - Invito |

Geen opmerkingen:

Een reactie posten