Pagina's

donderdag 7 augustus 2014

Outfit 6 | 14 days, 14 ways


Hi everyone,
It's all about basics in my new outfit. Basics are items that you can combine with almost everything like a white blouse and a white or black top. Items that I always like to have in my wardrobe. Therefore here outfit 6 of 14 days challenge; 'Back to Basics'.

The outfit that I'm wearing is total H&M look. I'm wearing a white crop top with a dark grey maxi skirt. I think H&M has great basic items what you can combine with a kinds of items. With my denim slip ons the look is complete.
What do you think?

You can follow me also on Instagram,


Hi allemaal,
In de outfit van vandaag draait het allemaal om basics. Basics zijn items die je overal bij kan combineren neem een witte blouse en een witte of zwarte top. Items die ik altijd graag in mijn garderobe heb. Hier dan ook mijn outfit 6 van 14 days challenge; ' Back to Basics '.

De outfit die ik draag bestaat alleen maar uit items van de H&M. Ik draag een witte crop top met een donkergrijze maxi skirt. Ik vind dat de H&M altijd goede basics verkoopt die je overal bij kan combineren. Met mijn denim slip ons is mijn look helemaal af.
Wat vinden jullie van deze nieuwe outfit?

Je kunt me ook volgen op Instagram,







| Top, Skirt and shoes - H&M |

2 opmerkingen: