Pagina's

donderdag 2 oktober 2014

Recap | September



Hi everyone,

Wow, september went by so fast but It was such a great month. My vacation in Mexico, first day of school and lots of other fun stuff. I also wore a lot of new and fun outfits so let's do a recap of my favorite outfits of the month September.
Which one was your favorite? Let me know :)



You can also follow me on Instagram,

Bloglovin and Facebook!
Hi allemaal,

Wow, september is zo snel voorbij gegaan maar wat was een super maand. Mijn vakantie Mexico, mijn eerste schooldag en nog veel meer leuke dingen die ik heb meegemaakt. Natuurlijk droeg ik ook weer veel nieuwe outfits dus laten we een recap doen van mijn favoriete looks van September.
Welke is jouw favoriet? Laat het mij weten :)


Je kunt mij ook volgen op Instagram,

Bloglovin and Facebook!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten