Pagina's

zondag 23 november 2014

Outfit | Dungarees Sunday



Hi everyone,

Weekend is almost over. They always go by so fast. But what a fun and busy weekend it was! I had a fun photoshoot yesterday from which I did the styling! Off course I will share the end result with you :) Today I had dance and my mother in law celebrated here birthday today. But off course we also found some time to shoot a new outfit with one of my favorite items in my closet, my dungarees!



I'm wearing a black denim dungarees and a grey knitted sweater.  Dungarees are perfect for a fun sunday! I'm wearing the sweater backwards because I like better then haha! I'm also wearing a long black vest because it was a bit cold outside. Under that I'm wearing my always comfy chelsea boots and a black fedora hat. I wanted a pop of colour so I putted my dark red lipstick on from Collistar.
What do you think of these dungarees? Let me know :)



You can also follow me on InstagramBloglovin and Facebook!

Hi allemaal,

Weekend is weer bijna voorbij. Ze gaan altijd zo snel voorbij. Maar wat een leuk en druk weekend was het! Ik had een leuke fotoshoot gisteren waar ik de styling voor deed! Natuurlijk zal ik het eindresultaat snel met jullie delen :) Vandaag moest ik dansen en mijn schoonmoeder vierde haar verjaardag. Maar natuurlijk vonden we ook nog wat tijd om een nieuwe outfit te shooten met een van mijn favoriete items in mijn kast, de tuinbroek!

Ik draag een zwarte denim tuinbroek en een grijze gebreide trui. Tuinbroek zijn perfect voor een leuke zondag! Ik draag de trui achterstevoren omdat ik hem zo leuker vind haha! Ik draag daarover een lange zwarte vest want het was een beetje koud buiten. Daaronder draag ik mijn altijd comfortabele chelsea boots en een zwarte fedora hoed. Ik wilde toch nog wat kleur in de outfit dus ik stifte mijn lippen met donkerrode lippenstift van de Collistar.
Wat vinden jullie van deze tuinbroek? Laat het me weten :)



Je kunt mij ook volgen op InstagramBloglovin en Facebook!







| Dungarees - The Sting | Sweater and Vest - H&M | Shoes and Hat - H&M divided | Lipstick - Collistar

2 opmerkingen:

  1. Deze outfit zou ik onmiddelijk willen dragen! Super leuk en ziet er ook warm uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfit!

    X

    http://www.yourfavourite.nl

    BeantwoordenVerwijderen