Pagina's

donderdag 18 december 2014

Wanna Have, Where to Buy | Oversized Camel Coat


It's was time for a new coat this winter season! I really wanted an oversized coat with a grey or brown colour. And then I saw an old coat at my grandma's house. I wanted to use it for a shoot which I had to style but now I'm wearing it every day!


I got nice comments on the coat when I was wearing it at this outfit here and people wanted to now were to buy it but the coat is vintage so not availible anymore. So I've looked for some other nice camel coats for you and were to buy :)! Which one is your favorite?

You can also follow me on InstagramBloglovin and Facebook

Het was weer tijd voor een nieuwe jas voor het winterseizoen! Ik wilde graag een bruine of grijze oversized jas. Toen zag ik de oude jas van mijn oma in haar kast. Ik mocht het van haar lenen voor een shoot die ik stylde maar nu draag ik hem eigenlijk elke dag!
Ik kreeg leuke complimentjes toen ik deze jas in mijn outfit droeg hier en mensen wilde weten waar ik hem had gekocht maarja hij is vintage en niet meer te koop. Dus ik een paar vergelijkbare modellen voor jullie en waar je ze moet kopen :)! Welke is jouw favoriet?

Je kunt mij ook volge via InstagramBloglovin en Facebook


€ 77,99 


€ 90,99


€ 70,13 


€ 159,00 


€ 135.72


€ 100,00
Asos ( Monki ) 


€ 135,72
Asos 


€  19,00





1 opmerking:

  1. Ze zijn leuk, ik zou eerder een budget merk kopen omdat ik hem dan heb en anders word ie heel duur! Leuk dat je ze op een rijtje hebt gezet!

    BeantwoordenVerwijderen